U Upravnom odjelu za samoupravu obavljaju se poslovi iz samoupravnog djelokruga, sukladno zakonu, dugim propisima i aktima Grada Požege:
- organizira aktivnosti Gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika, koordinira njihove odnose s javnošću, koordinira medijsku promidžbu Grada Požege, obavlja poslove protokola, gradskog informatičkog sustava i uređivanja web stranica Grada Požege, suradnje s udrugama i humanitarnim organizacijama na području Grada Požege, ostvarivanja prava na pristup informacijama (sukladno posebnim propisima)
- obavlja pravne i druge stručne i administrativno-tehničke poslove u svezi s radom Gradskog vijeća Grada Požege (u nastavku teksta: Gradsko vijeće), radnih tijela Gradskog vijeća, Gradonačelnika Grada Požege (u nastavku teksta: Gradonačelnik) i Stručno-savjetodavnog tijela
- obavlja poslove u svezi s provedbom izbora, u smislu posebnih propisa, uključujući i izbore za tijela mjesne samouprave
- poslove u svezi s radnim odnosima službenika i namještenika upravnih tijela
- poslove pisarnice
- obavlja poslove redakcije i službene objave akata Grada Požege
- poslove održavanja radnih prostorija kao i druge pomoćno-tehničke poslove.
Pročelnica:
Ljiljana Bilen, dipl.iur.
e-mail:
Telefon: 034 / 311 302
U Upravnom odjelu za društvene djelatnosti obavljaju se poslovi na osiguranju uvjeta za zadovoljavanje lokalnih potreba stanovnika Grada Požege u području brige o djeci, obrazovanja i odgoja, socijalne skrbi i zdravstva kao i područja kulture, sporta i tehničke kulture, kako slijedi:
- poslovi koordinacije u izradi i odabiru programa javnih potreba u području predškolskog odgoja i naobrazbe te praćenja njegove provedbe, poslovi na izradi programa financiranja dijela osnovnog školstva sukladno zakonu, ostali poslovi i aktivnosti vezani za osnovno školstvo
- poslovi socijalne skrbi koji obuhvaćaju poticanje i primjenu mjera zaštite životnog standarda, te zbrinjavanje socijalno ugroženih osoba i poslove zdravstva koji obuhvaćaju koordinaciju aktivnosti u primarnoj zdravstvenoj zaštiti u radu ustanova i drugih osoba koje pružaju zdravstvenu zaštitu
- poslovi kulturnog i umjetničkog promicanja Grada Požege, osiguranja sredstava za zadovoljavanje potreba u kulturi, kao i poticanja sponzorstva i donatorstva za očuvanje i unaprjeđenje standarda u kulturi i zaštiti kulturne baštine, kao i poslovi u svezi s izradom programa javnih potreba u kulturi i tehničkoj kulturi uz utvrđivanje uvjeta za provedbu ovih programa
- poslovi odabira i izrade programa javnih potreba u sportu, utvrđivanje uvjeta za provođenje programa javnih potreba, skrbi za stručne kadrove, kontroli praćenja realizacije programa i aktivnosti na razvitku sporta, kao i poslovi suradnje u svezi s gospodarenjem, investicijskim održavanjem i izgradnjom sportskih objekata
- poslovi praćenje rada ustanova, fizičkih i drugih pravnih osoba osnovanih radi ostvarivanja interesa i potreba stanovnika u ovim djelatnostima i kao i drugi poslovi iz samoupravnog djelokruga, sukladno zakonu, dugim propisima i aktima Grada Požege.
Pročelnica:
Maja Petrović, mag.prim.educ.
e-mail:
Telefon: 034 / 311 335
U Upravnom odjelu za imovinsko-pravne poslove obavljaju se poslovi u svezi upravljanjem, stjecanjem, otuđivanjem, davanjem na upravljanje zemljišta, zgrada, poslovnih prostora, stanova i drugih nekretnina u vlasništvu Grada Požege (osim poslova u svezi raspolaganja javnim površinama i javno-prometnim površinama u vlasništvu Grada Požege), poslovi evidencije nekretnina i uknjižba prava vlasništva na nekretninama Grada Požege, poslovi uređenja zemljišta, imovinsko-pravni poslovi vezani uz provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, poslovi vezani uz zahtjeve fizičkih i pravnih osoba radi priznavanja prava vlasništva na nekretninama Grada Požege, poslovi po zahtjevima stranaka nakon provedene legalizacije bespravno izgrađenih objekata, provođenje postupaka radi sufinanciranja kulturnih dobara na području grada, postupanje po zahtjevima vezanim za pravo prvokupa na kulturnim dobrima, stručni poslovi osnivanja stvarnih i osobnih služnosti pravnim poslom na nekretninama Grada.
- obavljaju se poslovi rješavanja upravnih stvari u postupcima izvlaštenja, sudjelovanje u postupcima vezanim uz naknadu imovine oduzete za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine, u postupcima povezivanja zemljišne knjige i knjige položenih ugovora.
- obavljaju se poslovi predlaganja mjera za upravljanje i raspolaganje (građevinskim) zemljištem i utvrđuju se godišnji programi uređenja građevinskog zemljišta za izgradnju, obavljaju poslovi u svrhu raspolaganja građevinskim zemljištem (stjecanje, prodaja, osnivanje prava građenja, zakup, najam, služnosti i dr.), uknjižbe, provedba urbane komasacije i drugi poslovi vezani uz zemljište.
- predlažu se akti vezani za upravljanje zemljištem i drugim nekretninama u vlasništvu Grada, opći uvjeti za raspisivanje natječaja za prodaju i davanje u zakup i obavljanje drugih poslova u svezi s građevinskim zemljištem i vođenje evidencije o građevinskom zemljištu u vlasništvu Grada.
- upravljanje stambenim i poslovnim prostorima u vlasništvu Grada uključuje predlaganje odluka o davanju u zakup, odnosno najam poslovnih prostora i stanova, ugovaranje zakupa, odnosno najma za poslovne prostore i stanove, ugovaranje i provedba suvlasničkih odnosa u mješovitom vlasništvu, izrada kriterija i mjerila za korištenje i namjenu poslovnih prostora, priprema i obavljanje svih poslova vezanih za provođenje javnih poziva za prodaju ili davanje u zakup nekretnina u vlasništvu Grada Požege. Poslove održavanja stanova i poslovnih prostora obavlja upravno tijelo nadležno za poslove gradnje.
- Upravni odjel za imovinsko pravne poslove obavlja poslove evidencije i ažuriranja podataka o prometu nekretnina, poslove stručne i administrativne potpore procjeniteljskom povjerenstvu te drugi poslovi s tim u svezi, poslovi zastupanja Grada Požege pred pravosudnim i drugim tijelima, te drugi poslovi iz samoupravnog djelokruga, sukladno zakonu, dugim propisima i aktima Grada Požege.
Pročelnica:
Klara Miličević, dipl.iur.
e-mail:
Telefon: 034 / 311 324
U Upravnom odjelu zakomunalne djelatnosti i gospodarenje obavljaju se poslovi uređenja područja Grada Požege, uređenja građevinskog zemljišta, obavljanje komunalnih djelatnosti, utvrđivanje obveza i naplate komunalnih i sličnih obveza, poslove koji se odnose na gospodarstvo, geodetske poslove, označavanje prostornih jedinica, zaštitu i spašavanje, komunalni red, prometno redarstvo, mjesnu samoupravu (osim izbora za mjesnu samoupravu):
- uređenje područja Grada Požege obuhvaća poslove izgradnje i održavanje objekata u vlasništvu Grada Požege, prometnica i drugih javnih površina
- uređenje građevinskog zemljišta obuhvaća izgradnju komunalne i druge odgovarajuće infrastrukture
- obavljanje komunalnih djelatnosti obuhvaća poslove obavljanja komunalnih djelatnosti, ustroj subjekata komunalnog gospodarstva u vlasništvu Grada Požege, te cijene komunalnih usluga
- utvrđivanje i naplatu komunalnih i sličnih obveza koji obuhvaća upravne i druge poslove utvrđivanja tih obveza, te njihovu naplatu, uključujući i prisilnu naplatu
- poslovi gospodarstva obuhvaćaju poticanje razvoja gospodarstva posebno obrta, malog i srednjeg poduzetništva, uređenje uvjeta poslovanja gospodarskih subjekata (radno vrijeme i drugo),
- geodetski poslovi obuhvaćaju poslove osnivanja i vođenja katastra vodova,
- označavanje prostornih jedinica koje obuhvaća poslove evidencije, imenovanja i označavanja naselja, ulica i trgova
- zaštita i spašavanje obuhvaćaju stručno-tehničke poslove zaštite koji spadaju u djelokrug Grada Požege
- komunalni red obuhvaća uređivanje i nadzor komunalnog reda, te nadzor provođenja odluka o agrotehničkim mjerama i mjerama za uređenje i održavanje poljoprivrednih rudina uključujući i rad komunalnog redarstva Grada Požege
- prometno redarstvo obavlja poslove nadzora i premještanja zaustavljenih i parkiranih vozila sukladno odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, poslove upravljanja prometom, poslove nadzora u zonama smirenog prometa, prometa u pješačkim zonama
Prostorno planiranje obuhvaća praćenje i analizu provođenja dokumenta prostornog uređenja, ocjenu provedenih mjera i njihove učinkovitosti na svrhovito gospodarenje prostorom i zaštitu vrijednosti prostora i okoliša, izradu izvješća o stanju u prostoru, te pripreme i provedbe mjera za unapređenje stanja u prostoru, poslove u svezi s izradom prostornih planova, akata o položajnim zonama i sličnih akata, poslove u svezi izdavanja građevinskih i lokacijskih dozvola, drugih akata vezanih uz gradnju, te provedbu dokumenta prostornog uređenja iz djelokruga Grada.
Prometno redarstvo obuhvaća: - praćenje, analizu i normativno uređivanje, odgovarajuće označavanje, te nadzor cestovnog prometa, u smislu propisa o sigurnosti prometa na cestama - poslove u svezi raspolaganja javnim površinama i javno-prometnim površinama u vlasništvu Grada Požege
Zaštita okoliša obuhvaća praćenje stanja zaštite okoliša, te izradu studija, planova i drugih akata u svezi unapređenjem zaštite okoliša.
Mjesna samouprava obuhvaća poslove u svezi s radom mjesnih odbora (osim poslova izbora i konstituiranja tih tijela). Upravni odjel iz stavka 1. ovoga članka obavlja i druge poslove iz samoupravnog djelokruga, sukladno zakonu, dugim propisima i aktima Grada Požege.
Upravni odjel obavlja i stručne poslove upravljanja projektima kroz strukturne i kohezijske fondove Europske unije:
- priprema, izrađuje i vodi projekte financirane iz fondova EU te projekte međuregionalne i međunarodne suradnje
- izrađuje gospodarske projekte razvojnih, investicijskih i drugih ekonomskih programa i studija
- priprema stručne strategijske odluke i prijedloge razvojnih programa i projekata razvitka Grada Požege, kao i praćenje njihovog ostvarivanja te predlaganja mjera za njihovo provođenje
- pruža tehničku pomoć u svezi programa međunarodne i međuregionalne suradnje usmjerene na tehnološki razvoj i razvoj inovativnog poduzetništva.
Službenica ovlaštena za privremeno obavljanje poslova pročelnika
Upravni odjel za komunalne djelatnosti i gospodarenje
Jelena Vidović, dipl.oec.
e-mail:
telefon: 034 / 311 333
Upravni odjel za financije i proračun, obavlja poslove koji se odnose na:
- proračunsko planiranje prihoda i primitaka, rashoda i izdataka, te likvidnost proračuna, pripremu prijedloga proračuna i odluke o izvršavanju proračuna,
- izvršavanje proračuna i praćenje izvršavanja proračuna, poslove riznice, izradu polugodišnjih i godišnjih izvještaja o izvršavanju proračuna,
- izradu izvješća o korištenju proračunske zalihe, praćenje naplate proračunskih prihoda i primitaka, financijsko izvještavanje o stanju i strukturi te promjenama u vrijednosti i obujmu imovine, obveza i vlastitih izvora, konsolidaciju proračunskih korisnika, analitičke poslove proračunske potrošnje, opseg zaduživanja i jamstva Grada Požege, rejting Grada Požege, koordinaciju razvoja sustava unutarnjih kontrola, računovodstveno-financijske poslove, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost,
- knjigovodstvene poslove za sve proračunske korisnike Grada Požege, te druge poslove iz samoupravnog djelokruga, sukladno zakonu, dugim propisima i aktima Grada Požege.
Službenica ovlaštena za privremeno obavljanje poslova pročelnika Upravnog odjela za financije i proračun
Anita Papoušek, univ.spec.oec.
e-mail:
telefon: 034 / 311 312
Služba za javnu nabavu obavlja poslove koji se odnose na:
planiranja nabave robe, radova i usluga za potrebe upravnih tijela, pripreme i provođenja postupaka javne nabave koji se provode sukladno Zakonu o javnoj nabavi i postupaka jednostavne nabave koji se provode sukladno Pravilniku o jednostavnoj nabavi robe, usluga i radova te provedbi projektnih natječaja na koje se ne primjenjuje Zakon o javnoj nabavi, vođenja registra ugovora javne nabave i okvirnih sporazuma te drugih informacijskih baza javne nabave, izrade analize i izvještavanja o provedenim postupcima javne nabave te davanje prijedloga za razvoj sustava javne nabave.
Pročelnica:
Ivana Ćališ, dipl.oec.
e-mail:
telefon: 034 / 311 310
Služba za unutarnju reviziju je tijelo koje obavlja poslove procjene sustava unutarnjih kontrola, davanja neovisnog i objektivnog stručnog mišljenja i savjeta za unaprjeđenje poslovanja, a sve u svrhu ostvarenja poslovnih ciljeva primjenom sustavnog pristupa vrjednovanju i poboljšanju djelotvornosti procesa upravljanja rizicima, kontrola i gospodarenja. Unutarnja revizija obavlja se kroz reviziju sustava, reviziju usklađenosti, reviziju uspješnosti poslovanja, financijsku reviziju i reviziju IT sustava.
U okviru svog djelokruga Služba za unutarnju reviziju obavlja sljedeće poslove:
- izradu strateškog i godišnjeg plana unutarnje revizije temeljenih na objektivnoj procjeni rizika, te radnog plana pojedinačne unutarnje revizije
- provedbu unutarnje revizije u upravnim tijelima Grada Požege, procjenom prikladnosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje rizicima, usuglašenost sa zakonima i drugim propisima, pouzdanost i sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija, učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost poslovanja, zaštitu imovine i informacija, te obavljanje zadaća i ostvarivanja ciljeva
- davanje preporuka za poboljšanje poslovanja
- provedbu unutarnje revizije namjenskog trošenja proračunskih sredstava kod proračunskih i izvanproračunskih korisnika čiji je osnivač/suosnivač Grad Požega
- upozoravanje na nepravilnosti i neusklađenosti sa zakonima i drugim propisima, te predlaganje mjera za njihovo otklanjanje
- izradu izvješća o obavljenim unutarnjim revizijama, te godišnjeg izvješća, praćenje provedbe danih preporuka navedenih u izvješću o obavljenoj unutarnjoj reviziji
- suradnju s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole u Ministarstvu financija i Državnim uredom za reviziju
- obavljanje ostalih poslova sukladno zakonu, drugim propisima i po nalogu gradonačelnika.
Voditelj:
Ivana Šimunović, dipl.oec.
e-mail:
telefon: 034 / 311 315