Upravni odjel za samoupravu obavlja:
1. poslove lokalne samouprave koji se odnose na:
- pravne i druge stručne i administrativno-tehničke poslove u svezi s radom Gradskog vijeća Grada Požege (u nastavku teksta: Gradsko vijeće), radnih tijela Gradskog vijeća, Gradonačelnika Grada Požege (u nastavku teksta: Gradonačelnik), radnih tijela Gradonačelnika i Stručno-savjetodavnog tijela Gradonačelnika
- organizacijske, savjetodavne i stručno-administrativne poslove u vezi s protokolarnim susretima, primanjima i prigodnim svečanostima Grada
- davanje mišljenja o zakonitosti odluka tijela Grada i pravnih osoba čiji je Grad osnivač
- upravljanje ljudskim potencijalima (kadrovska politika, stručno osposobljavanje i usavršavanje, radni odnosi službenika i namještenika, obavljanje tehničkih i općih poslova za potrebe svih upravnih tijela) i pružanje pomoći iz područja radnih odnosa pravnih osoba čiji je osnivač Grad, razvijanje socijalnog partnerstva Grada i sindikata koji djeluju u Gradu
- poslove redakcije i službene objave akata Grada te uređivanje Službenih novina Grada Požege
- poslove uredskog poslovanja i poslove u svezi postupanja s javnim dokumentarnim gradivom
- planiranje održavanja i kapitalnih projektnih zahtjeva u svezi pokretne imovine koja služi osiguravanju kvalitetnijih materijalno tehničkih preduvjeta za rad Gradskog vijeća i Gradonačelnika, njihovih radnih tijela te upravnih tijela Grada
- organizacijske, pravne, savjetodavne, stručno-administrativne i pomoćno-tehničke poslove iz djelokruga rada Vijeća mjesnih odbora Grada Požege, Savjeta mladih Grada Požege i Dječjeg gradskog vijeća
2. poslove lokalne samouprave koji se odnose na:
- obavljanje poslova kojim se osigurava promidžba Grada u tuzemstvu i inozemstvu, kao i suradnja s drugim jedinicama lokalne i područne samouprave u tuzemstvu i inozemstvu
- osmišljavanje, uspostavljanje i stalno povezivanje s javnošću putem službene internet stranice, novina, radio emisija, TV emisija i dr.
- istraživanje javnog mijenja, prijedloga i inicijativa građana, te upućivanje istih mjerodavnim upravnim tijelima
- poticanje i pomoć u radu raznim oblicima udruživanja građana u područjima koja nisu u djelokrugu rada ostalih upravnih tijela
- poslove kojima se osigurava suradnja gradskih tijela s državnim tijelima, medijima i građanima
3. poslove vezane uz uspostavu i unapređenje pametnih usluga, integracije inovacija te implementacije pametnih rješenja koja vode do održivosti i podizanja kvalitete života u gradovima, poslovi digitalne transformacije te sve poslove vezane uz provedbu programa i projekata „Smart City“
4. razvoj i održavanje računalnog sustava i usluga koje se odnose na:
- održavanje informatičkih sustava Grada i proračunskih korisnika, održavanje informatičkih instalacija, postrojenja, opreme i uređaja
- organizacijske, pravne, savjetodavne, stručno-administrativne i pomoćno-tehničke poslove iz područja sustava kvalitete i informacijske sigurnosti, uključujući kibernetičku sigurnosti i sl.
- poslove informatike te poslove vezane uz digitalizaciju poslovanja i usluga koje pruža Grad i proračunski korisnici
- održavanje i daljnji razvoj Integriranog sustava upravljanja sukladno zahtjevima međunarodnih normi kvalitete
- razvoj i održavanje internet sustava i usluga
5. poslove suradnje s udrugama i humanitarnim organizacijama na području Grada
6. poslove ostvarivanja prava na pristup informacijama i poslove u svezi zaštite osobnih podataka (sukladno posebnim propisima)
7. poslove ekonomata za sva upravna tijela Grada
8. pomoćno-tehničke poslove za potrebe upravnih tijela
9. poslove odgoja i školstva koji se odnose na:
- predškolski odgoj i školstvo, odgoj i obrazovanje kojima se osiguravaju potrebe stanovnika u području brige o djeci, odgoju i obrazovanju, što podrazumijeva osiguravanje financijskih i materijalnih uvjeta za rad gradskih ustanova odgoja i obrazovanja kojih je Grad osnivač te praćenje rada i poslovanja tih ustanova
- pripremu prijedloga za utvrđivanje programa odgoja i obrazovanja iznad državnog pedagoškog standarda koji će se financirati iz proračuna Grada
- praćenje i procjenu stanja u području brige o djeci, odgoju i obrazovanju, te izradu planskih i programskih dokumenata radi poboljšanja stanja u navedenim područjima
- praćenje rada javnih ustanova i drugih pravnih osoba koje su osnovane zbog ostvarivanja koristi i potreba stanovnika u području predškolskog odgoja i osnovnog obrazovanja
10. poslove kulture, sporta i turizma, što podrazumijeva:
- poslove kojima se osiguravaju lokalne potrebe stanovnika u području kulture i sporta; praćenje i procjenjivanje stanja u području kulture, sporta i turizma te izrada planskih i programskih dokumenata radi poboljšanja stanja u navedenim područjima
- pripremanje, organiziranje i praćenje provedbe mjera zaštite kulturne baštine; praćenje rada javnih ustanova i drugih pravnih osoba koje su osnovane zbog ostvarivanja koristi i potreba stanovnika u području kulture, sporta i turizma, a čija se djelatnosti u cijelosti ili djelomično financira proračunskim sredstvima Grada; suradnja s turističkom zajednicom
- sudjelovanje u promicanju gradskih gospodarskih i turističkih potencijala u Republici Hrvatskoj i inozemstvu.
11. poslove socijalne skrbi i zdravstva koji se odnose na poslove socijalne skrbi, unapređenja zdravstvene zaštite te pronatalitetne politike na području Grada, a pod čime se podrazumijeva zaštita životnog standarda članstva u području zaštite zdravlja i socijalne skrbi, sustavno praćenje relevantnih pokazatelja u području socijalne skrbi i s tim u vezi predlaganje konkretnih mjera za zaštitu i unaprjeđenje socijalne skrbi na razini Grada te praćenje i procjenjivanje stanja u području socijalne skrbi i zdravstva te izradba planskih i programskih dokumenata radi poboljšanja stanja u navedenim područjima
12. demografske mjere i mjere za mlade koje se odnose na zaustavljanje depopulacijskih trendova, jačanja pozitivnih migracijskih trendova te poticanja mladih na zasnivanje obitelji i rađanje djece.
13. poslove delegiranih funkcija i zadaća posredničkog tijela za odabir operacija (PTOO) u okviru mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja.
Upravni odjel za samoupravu obavlja i druge poslove iz samoupravnog djelokruga, sukladno zakonu, drugim propisima i aktima Grada Požege.
Pročelnica:
Ljiljana Bilen, dipl.iur.
e-mail:
Telefon: 034 / 311 302
